Anda mempunyai akaun blogger?

Monday, July 19, 2010

TENTANG PENULIS

Penulis merupakan seorang ibu yang berkerjaya dan mempunyai 3 cahayamata. Berminat dalam bidang ICT dan banyak masa dihabiskan dengan mempelajari ilmu ICT. Sebenarnya penulis baru sahaja berjinak-jinak dengan blog, setelah mendapat maklumat tentang pertandingan blog pelancongan ini penulis berusaha untuk belajar dan belajar. Buat masa sekarang, penulis masih lagi belajar...dan belajar....


keluarga kesayanganku


Penulis pernah belajar di salah sebuah institusi pendidikan di salah sebuah daerah di dalam negeri Terengganu beberapa tahun dahulu.
Selama berada di sana, banyak tempat yang telah dapat diterokai oleh penulis. Disebabkan itu penulis dapat mengenali tempat-tempat menarik di negeri Terengganu walaupun ada antaranya penulis tidak pernah ke sana.


Selepas masuk pertandingan blog pelancongan ini, penulis berusaha ke tempat-tempat yang menarik yang belum pernah dilawati. Semoga dengan terhasilnya blog ini, ramai pengunjung di luar yang berkesempatan pada masa akan datang untuk melawat negeri Terengganu......kerana Berbaloi di Terengganu Kita.


sesungguhnya......Terengganu di Hatiku....





2 comments:

1malaysia said...

as'kum...
semoga kekal bahagia ddunia dan akhirat.

Tahniah kpd Kerajaan Terengganu krn negeri saudari adalah negeri pertama yg menganjurkn ptandingan penulisan blog kpd rakyat Malaysia khususnya.Patut di jadikan contoh...

Norhaizan Abd Kadir said...

terima kasih 1Malaysia....semoga usaha saya berbuahkan hasil yang baik..insyALLAH..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails