Anda mempunyai akaun blogger?

Sunday, July 11, 2010

MAKAN TENGAHARI DI KEDAI ANIS SELERA KAMPUNG - KUALA KEMAMAN

Selepas ke Kawasan Rekreasi Telaga Simpul di Pantai Marina, kami singgah makan tengahari di kedai makan di Kuala Kemaman yang memang tersohor di sini. Jikalau nak ke kedai ini, kita perlu datang seawal jam 12.00 tengahari kerana lauk pauknya cepat habis kerana lauk pauknya yang segar dan murah.


Jika anda tidak biasa dengan kawasan di sini memang keliru di manakah letaknya kedai makan ini kerana kedainya tersorok dan tiada papan tanda. Tambahan pula kedainya memang tiada banner yang diletakkan di hadapan kedai, jika ditanya kepada empunya kedai barulah saya tahu kedai itu bernama Kedai makan Anis Selera Kampung walaupun dah berkali-kali makan di sini.

inilah kedai tersebut, tiada tanda nama...tapi sohor juga....


Untuk ke sini,anda perlu cari papan tanda kedai keropok yang menghala ke Kuala Kemaman seperti di bawah. Seterusnya ada pusing ke kiri dan terus ke arah Sungai Kemaman dan akhirnya di sebelah kanan anda itulah kedainya.


inilah tanda kedai keropok yang berhampiran dengan kedai makan tersebut



kedai ini hanya bersebelahan dengan Sungai Kemaman...makan sambil menikmati pemandangan di sini



lauknya yang pelbagai dan segar....em masa ini masih lagi jam 12.30 tengahari....



nampak tu....leka sungguh suami dan anak-anak makan...sedap sangat....semua sekali hanya RM20.50 je...masih ada yang tersorok lauk di sebelah kanan...



1 comments:

Anonymous said...

kedai makan ni mmg best n murah..
mmg berbaloi laa kalo ajak family makan kt cniii..
heeee

Hana-Kemaman

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails