Anda mempunyai akaun blogger?

Thursday, September 9, 2010

PERALATAN TANDAS EKSKLUSIF BERTARAF HOTEL LIMA BINTANG

Semasa pertama kali saya singgah ke Taman Shahbandar untuk membeli makanan di Bazar Ramadhan yang terletak di situ, saya terlihat papan tanda “TANDAS EKSKLUSIF”. Hati saya meronta-ronta untuk melihat apakah keistimewaan tandas tersebut.


papan tanda ke tandas tersebut


Setelah sampai ke situ, saya lihat bangunan tandas itu sememangnya cantik di samping landskap di kawasannya turut menarik. Kelihatan wakaf yang dibina dengan rekabentuk bangunan tradisional untuk para pengunjung beristirehat di sebelah tandas tersebut. Untuk masuk ke tandas ini, para pengunjung dikenakan bayaran sebanyak RM0.50.


wakaf yang disediakan di sebelah tandas tersebut


Peralatan di dalam tandas ini semuanya kelihatan seperti berada di dalam tandas sebuah hotel lima bintang. Kebersihan tandas ini turut dijaga dengan rapi oleh penjaga bangunan ini. Bagi saya berbaloi dengan bayaran RM0.50 jika perkhidmatan tandas yang bersih dan seperti berada di dalam tandas hotel lima bintang seperti itu.


peralatan ala hotel bertaraf lima bintang


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails