Anda mempunyai akaun blogger?

Monday, October 25, 2010

CUTI-CUTI MALAYSIA DI KUALA TERENGGANU..

Hari ini merupakan cuti umum di negeri Pahang, jadi kesempatan ini saya dan keluarga datang ke Kuala Terengganu untuk berjalan-jalan ke sini. Petang semalam kami sampai di sini dan terus singgah ke kedai ICT Pok Long untuk makan petang. Walaupun sudah melewati pukul 6.00 petang masih lagi ramai pengunjung yang berkunjung ke sini. Seperti biasa jika ke sini, ikan goreng celup tepung, sotong goreng celup tepung, keropok lekor dan air kelapa adalah menu yang biasa kami makan.



Dan pagi-pagi tadi saya keluar ke Kedai Nasi Kerabu Fauzi untuk menikmati nasi kerabunya yang enak itu. Semasa singgah ke sini masih belum ramai yang datang ke kedai ini. Lupa pula untuk mengambil gambar suasana di kedai ini pada awal pagi semasa membeli nasi kerabu di sini tadi untuk dimasukkan ke dalam blog ini.




Sebentar lagi saya akan keluar ke bandar Kuala Terengganu untuk ke Pasar Payang untuk mencari beberapa barang yang boleh dibawa ke Kuantan sebagai ole-ole. Anda bila lagi ingin ke sini?...Marilah cuti-cuti Malaysia di sini.....pasti berbaloi-baloi yang akan anda dapat jika ke sini.....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails