Anda mempunyai akaun blogger?

Sunday, November 14, 2010

SUTERA EKSLUSIF TERENGGANU DI KUANTAN!!

Bulan ini merupakan bulan yang terakhir untuk persekolahan pada tahun ini. Persekitaran sekolah amat sibuk terutama kami guru-guru di sekolah kerana perlu menanda kertas peperiksaan akhir tahun pelajar, menyiapkan fail-fail panitia dan juga fail persatuan, memasukkan markah ke dalam sistem, kemas bilik khas kepada guru yang memegang bilik khas , menghantar penilaian prestasi dan macam-macam lagi. Kadang-kadang bila akhir tahun sebegini, ramai antara guru yang tidak menang tangan dan kadang-kadang boleh stress melampau-lampau.



Tetapi dalam kesibukan kami ini ada juga perkara yang perlu diisi untuk menangani stress itu, dan aktiviti yang paling digemari bila ada aktiviti jual menjual. Lebih-lebih lagi jika bab pakaian, em wanita kan mesti nak cantik. Apakah ia barang itu?...Sutera Ekslusif Terengganu la apa lagi...kebiasaannya jika ingin membeli sutera dari Terengganu saya sendiri ke Pasar Payang jika nak beli sutera ini. Kiranya sutera dari Terengganu memang diminati di serata negara dan mudah dijumpai di mana-mana pun termasuk di sini.



semuanya sudah ada pembelinya...laku tau bawa 10 laku 9 helai...


aktiviti memilih....em memang cantik sutera Terengganu..corak dan warna yang menarik


Dengan kepesatan bidang ICT pada masa kini lagi meudahkan urusan jual beli seperti ini,pembeli hanya buka blog/laman web pemborong di dalam internet dan tempah melaluinya seperti di http://koleksisutera.blogspot.com. Selepas itu bayar guna kad kredit atau transfer by Maybank2U atau lain-lain perbankan, dalam masa beberapa hari akan sampailah di rumah pembeli tersebut.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails